"סתירה בנרטיב הפלסטיני בין ניצחון לאומללות"

המהדורה המרכזית No Comments on "סתירה בנרטיב הפלסטיני בין ניצחון לאומללות"

פרשן העולם הערבי צבי יחזקאלי ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן': "אי אפשר להפריד את חמאס מעזה. עד שנשלוט בעזה ברמה שנוכל ללכת לחוף הים ברצועה – לא באמת נשמיד את חמאס". עוד אמר: "בנרטיב הפלסטיני יש סתירה, מצד אחד הם הכי מסכנים ומצד שני הם גם הכי מנצחים. רק באל ג'זירה משדרים את השקר הזה"

צבי יחזקאלי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשן העולם הערבי צבי יחזקאלי התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למצב בגבול הצפון: "החיזבאללה נמצא על הגבול כחלק מהוראה להציק לנו אבל לא להיגרר למלחמה. חיסול שני מפקדי החיזבאללה לא תשנה את המצב. נסראללה לא רוצה להכניס את ביירות למלחמה כי ישראל תיכנס בו עד הסוף. הנזק הכי גדול שנסראללה עושה זה חוסר השקט בצפון והתושבים שלא יכולים לחזור לביתם"

עוד אמר: "אנחנו מדברים על הגליית סינוואר כתמונת ניצחון, אבל אי אפשר להפריד את חמאס מעזה. עד שנשלוט בעזה ברמה שנוכל ללכת לחוף הים ברצועה – הכל דיבורים, לא באמת נשמיד את חמאס. עזה חרבה בצורה שהרסנו הרבה בניינים אבל אילו גם התמונות שמראים באל ג'זירה. בנרטיב הפלסטיני יש סתירה, מצד אחד הם הכי מסכנים ומצד שני הם גם הכי מנצחים. רק באל ג'זירה משדרים את השקר הזה".

האזינו



0 תגובות